det känns som man har haft helg i typ en vecka! :d

Sorry för att jag inte har bloggat, det har vart en låång helg :D På fredagen så kom Johanna till min skola och sen fick vi skjuss (stav) till grönan :) Sen var vi där ett litet tag och aa sen åkte vi hem och då sov Johanna över :D Det var kul!
Sen på lördagen så gjorde jag inte så mycket jag kollade bara på ngt lopp några sprang där jag bor :) Och nu idag har jag vart på kingfest ;P Haha lång historia ;) Men iaf sen drog jag Bianca, Bianca, Maria och Elvira till Willys och köpte en grill och grillade korv vid järla sjön! :)
Det är vad jag har gjort i helgen, somsagt sorry för dålig uppdatering men har vart lite mycket i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0